#2 RANDOM THINGS

on sobota 26. ledna 2013

Další volbou byly šperky. Nejsou tady bohužel všechny, protože některé mi visí na takovém stojanu. V bílé, rozevřené krabičce mám takový mix. Většina šperků v této krabičce jsou mé nebo mamčiné výroby. Ale mám tam i pár korálků koupených. Potom tam mám svou oblíbenou sovu. V krabičce, ve tvaru srdíčka, mám přívěsky, které vždy pověsím jen na řetízek. Přívěsky jsou značky swarovski a nosím je moc ráda :) V poslední, nejmenší krabičce mám jen naušnice tzv. pecky. Ty jsem koupila různě v obchodech.

Máš ráda šperky?


2 komentářů:

Ketrin řekl(a)...

Jeeee, ty máš nádherný krabičky na ty šperky :-) Já pořád sháním nějaký stojan - tak jestli mi to výjde, a v zimě pojedu znovu do Paříže, tak si tam koupím Eiffelovku jako stojan - protože jsem na ní koukala v Sixu a tam jí měli snad za 500-600,- a to se mi zdálo teda přehnaný no. A jinej stojan jsem zatím nesehnala, aby byl za přijatelnou cenu a líbil se mi.
Každopádně, máš toho opravdu moc.. Já jsem ujetá hlavně na naušnice, mám taky plnou krabičku.. ale mám obyčejnou plastovou srdíčkovou ://

Ketrin řekl(a)...

No to vím právě, já jsem tam pak jela a nikde ho tam neměli už. Tak jsem koukala i na internetu a pak jsem se někde dočetla, že už ho tam nemaj :(

Okomentovat