27.1.2013 // Skiing.

on neděle 27. ledna 2013
Vas happenin?
Ahojte. Dneska jsem konečně poprvé tuto zimu vyrazila na své milované lyže. Přesněji snowblady. A musím říct, že jsem si to užila. Až na občasné bolení nohy a kolene a naproste omrznutí prstů, jak na nohou, tak na rukou to bylo super! Ještě aby ne, když tak moc miluju lyžování. Jediný sport, kterému se věnuji. A jediný, který mi jde :D Celé odpoledne jsem vydržela bez jídla. Jediné co jsem za ten den snědla byl banán. A taky jsem se doma pořádně najedla. Večer si udělám horkou čokoládu, zachumlám se pod peřinu a budu si číst Hunger Games. A při tom nebudu myslet na žádné problémy, které mám. Naprostý relax! Užijte si neděli!
Bye

Tumblr_mh6ag4c5fk1rl7cxko1_500_large
Krásné lyže ↑

1 komentářů:

Ketrin řekl(a)...

No tak to naštve no!! No mě to taky mrzí, že ten stojan už nedělaj, ještě jsem kvůli němu jela až do Prahy :D to je fakt na palici

Okomentovat