Bad times.

on čtvrtek 24. ledna 2013
Tumblr_mh5953xvqs1rng5tvo1_500_large

Nesnáším uzavírání známek. Je to pro mě snad to nejhorší období. Tento rok mi hrozí 2 hodně špatné známky. Nemusím říkat co jsou zač. To není podstatné. Ale nejvíc mám strach z rodičů. Mamka je na můj prospěch strašně citlivá a pokaždé když mám špatnou známku strašně křičí a říká jak nejsem blbá apod. Jenže já jsem z toho neskutečně vynervovaná. Nedokážu se na nic pořádně soustředit. Jenom na to, jak mě seřve. Nejradši bych už to měla za sebou. Nebaví mě to. Už mě nerozveselí ani písnička, u které jsem se vždy usmívala. Mám chuť pořád jenom brečet a rvát si vlasy za to, jak jsem blbá. Nesnáším se za to. Ani nevíte jak hrozně mi je.... ale asi to bude částečně způsobeno i "dívčími problémy". If you know what I mean. SPíš bych řekla, že víc než částečně, protože jsem takhle snad ještě nevyšilovala. No co se dá dělat. Jdu se nadlábnout nějakou čokoládou abych se aspoň trošku uklidnila.
Báj
Sally



0 komentářů:

Okomentovat