MY FACTS #1

on pátek 25. ledna 2013
Tumblr_mh67i8lgyz1s14eouo1_500_large

1. MÁM STRACH
z pavouků, klaunů a taky trochu z výšek. Hned jak vidím někde pavouka vzdálím se od něj min. na 10 metrů... i když je ve vedlejším pokoji vylezu na postel aby se náhodou nerozeběhnul za mnou :D Strach z klaunů nemám odjakživa. To přišlo až časem. Dokonce mě děsí i ten z McDonalds. No... a výšky mi taky nedělají dvakrát nejlépe. Když stojím třeba na rozhledně, všechno se podemnou točí a já se křečovitě držím zábradlí abych náhodou nepřepadla -.- Ale někdy to není zas tak strašné...

2.JSEM HRDÁ NA TO, ŽE JSEM BLOND! :D
Ano přesně tak! A nesnáším když někdo naráží na barvu mých vlasů. Např. : No jo, blondýnka. To mám vždycky chuť bo dotyčném skočit a vyrvat mu vlasy!

3. JSEM FANYNKA
One Direction, Little Mix, Cher Lloyd, Ed Sheeran... a vůbec se za to nestydím! Je mi jedno co si kdo myslí!!!! :)

0 komentářů:

Okomentovat